+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
Results 26 to 50 of 84

Thread: 2014 DRTC Hoodies (black with DRTC logo frt/rear

  1. #26
    Motorhead's Avatar
    Red trucks are faster

    Status
    Offline
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Yankee Land
    Posts
    2,266

    Default

    Only one other person(lonesoldier79) has paid besides me??? I wonder if they are even following the thread??? Maybe p.m. them???
    Your problem isn't the problem. Your reaction is the problem.

    http://www.dakotart.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=14597&dateline=143749  2005

  2. #27

    Default

    Add me to list XL Gray since you don't have BW. Money sent

  3. #28



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Thank You for those who are paid! We have 3 com'on guys time to buck up


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  4. #29
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    tampa, fl
    Posts
    465

    Default

    ill order one friday when i get my paycheck. you have anymore xl?

  5. #30

    Default

    Money sent for both
    - 99' Dodge Dakota R/T CC -
    - 1 of 4 R/T Moon roof trucks; that I've seen anyway. -
    - Stock Bed, Stock Tailgate. Coming soon...

    - #1253 -

  6. #31



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Quote Originally Posted by rtdan View Post
    ill order one friday when i get my paycheck. you have anymore xl?
    Yes order go's in on Oct 4 so you can get your XL , what color ?

    Quote Originally Posted by MOPARS&FiREARMS_66 View Post
    Money sent for both
    Thanks John


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  7. #32
    WeezyRT's Avatar
    Back in black

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    1,332

    Default

    I'll send payment by the end of the week.

  8. #33



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Quote Originally Posted by WeezyRT View Post
    I'll send payment by the end of the week.


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  9. #34
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    tampa, fl
    Posts
    465

    Default

    Quote Originally Posted by RTchas View Post
    Yes order go's in on Oct 4 so you can get your XL , what color ?



    Thanks John
    Black please!

  10. #35

    Default

    No PP, sorry to pull my order........


    99 BK RC R/T
    99 SY RC R/T
    98 IB RC R/T

  11. #36



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Quote Originally Posted by Rick Adams View Post
    No PP, sorry to pull my order........
    Mail a check?


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  12. #37

    Default

    Money sent


    PPH headers, 2.25" y-pipe, 3" dumped before axle spintech 6000, Cold air intake, 2bbl m1, Hughes 52mm throttle body

  13. #38

    Foster_rt's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Edmonton AB
    Posts
    348

    Default

    These for me please!! pp will follow.
    1 xl black hoodie
    1 xl black t shirt
    1 xl grey t shirt

    2002 CC R/T
    14.11@95mph

  14. #39

    Foster_rt's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Edmonton AB
    Posts
    348

    Default

    damn i got excited lol. No t-shirts?!? ill just get the hoodie for now...i guess

    2002 CC R/T
    14.11@95mph

  15. #40

    Default

    Quote Originally Posted by Foster_rt View Post
    damn i got excited lol. No t-shirts?!? ill just get the hoodie for now...i guess
    http:// http://www.dakotart.com/forum/showthread.php?t=32284

    - 99' Dodge Dakota R/T CC -
    - 1 of 4 R/T Moon roof trucks; that I've seen anyway. -
    - Stock Bed, Stock Tailgate. Coming soon...

    - #1253 -

  16. #41



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Quote Originally Posted by Foster_rt View Post
    damn i got excited lol. No t-shirts?!? ill just get the hoodie for now...i guess
    Quote Originally Posted by MOPARS&FiREARMS_66 View Post
    T-Shirts Group Buy is up and running


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  17. #42

    Default

    One gray large
    Quote:
    Originally Posted by Filthy Filbert
    Nope. No engineers here. We're all just a buncha dum red neck monkeys scratching our asses and flinging poo at each other, wondering why our magnums are slow, expensive, and can't get good MPGs

  18. #43



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Nathan , Did you send two payments?


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  19. #44

    Default

    Quote Originally Posted by RTchas View Post
    Nathan , Did you send two payments?
    Yes I just noticed my phone glitched in the middle of sending the payment.
    Quote:
    Originally Posted by Filthy Filbert
    Nope. No engineers here. We're all just a buncha dum red neck monkeys scratching our asses and flinging poo at each other, wondering why our magnums are slow, expensive, and can't get good MPGs

  20. #45



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Quote Originally Posted by CNTHOOK View Post
    Yes I just noticed my phone glitched in the middle of sending the payment.
    Ok, let me see what posted, did you try canceling the second payment?

    If you can't I will see about a refund


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  21. #46
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2014
    Location
    tampa, fl
    Posts
    465

    Default

    Sent my cash!

  22. #47
    WeezyRT's Avatar
    Back in black

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    1,332

    Default

    Payment sent.

  23. #48



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Paid members updated!

    If I missed you plz let me know so I can confirm PP and mark you off the list


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

  24. #49

    Default

    Payment resent
    Quote:
    Originally Posted by Filthy Filbert
    Nope. No engineers here. We're all just a buncha dum red neck monkeys scratching our asses and flinging poo at each other, wondering why our magnums are slow, expensive, and can't get good MPGs

  25. #50



    RTchas's Avatar
    Senior Member

    Status
    Offline
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    PA
    Posts
    9,313
    Blog Entries
    2

    Default

    Quote Originally Posted by CNTHOOK View Post
    Payment resent
    Dam PP glitches

    Thanks Nathan


    00 FR RC Dakota R/T Turbo 11.56@118

    99 Amethyst RC Dakota R/T 1-170 13.84@98

    P.I.E. tuned cause Flynn is for the Birds if you wanna Run Fast have some PIE !

    Just call me George W

+ Reply to Thread
Page 2 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast

Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •